Wójt Gminy Chełmiec ogłasza nabór na stanowisko:
POMOC ADMINISTRACYJNA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i analiza uproszczonej dokumentacji projektowej
- przygotowywanie dokumentów formalno-prawnych do postępowań administracyjnych (m.in. wnioski, oświadczenia)
- sprawdzanie kompletności dokumentacji projektowej
- prowadzenie akt postępowań realizowanych przez Wydział Inwestycji i Rozwoju
- współpraca z pozostałymi pracownikami Urzędu Gminy Chełmiec i Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chełmcu w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych gminy.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie techniczne w zakresie budownictwa
- znajomość środowiska CAD
- doświadczenie w postępowaniu administracyjnym związanym z budownictwem,
- sumienność, rzetelność i odpowiedzialność.
- mile widziana umiejętność kosztorysowania
Warunki zatrudnienia:
- forma zatrudnienia: umowa o pracę,
- wymiar czasu: pełny etat,
- miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Chełmiec, praca w terenie
Wymagane dokumenty:
- CV,
- dokumenty potwierdzające podane kwalifikacje,
- ewentualne świadectwa pracy.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 28.08.2025r. do godziny 15:00 na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Chełmiec przy ul. Papieskiej 2, 33-395 Chełmiec.
Kopertę należy opisać „NABÓR: POMOC ADMINISTRACYJNA – WYDZIAŁ INWESTYCJI I ROZWOJU”.