Urząd Gminy Chełmiec poszukuje pracownika na stanowisko Pomocy Administracyjnej. Jeśli posiadasz wykształcenie techniczne i chcesz rozwijać się w administracji samorządowej, zapraszamy do aplikowania!
Miejsce pracy:
Urząd Gminy Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec
Zakres obowiązków i warunki pracy:
✔ Rodzaj pracy: stanowisko urzędnicze, praca biurowa i terenowa
✔ Czas pracy: pełny etat
✔ Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
✔ Obsługa sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
✔ Praca w budynku częściowo przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych
Co oferujemy?
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne („trzynastka”)
- Niskooprocentowane pożyczki i wsparcie finansowe w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- Szansę na rozwój i współpracę z ekspertami
- Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole
Jak aplikować?
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie CV wraz z listem motywacyjnym do dnia 10 lutego 2025 r. do godziny 14:30 na dzienniku podawczym Urzędu Gminy Chełmiec (ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec).
Na kopercie należy umieścić dopisek: „Nabór – Pomoc Administracyjna”.
Zachęcamy do aplikowania i dołączenia do naszego zespołu!