Wydział Promocji i Rozwoju
POKÓJ NR 3
Kierownik
Do zadań i kompetencji Wydziału Promocji i Rozwoju należą w szczególności sprawy:
- udział w opracowaniu strategii rozwoju gminy, wieloletniego planu inwestycyjnego, lokalnego planu rozwoju,
- monitoring realizacji zapisów strategii rozwoju gminy, lokalnego planu rozwoju,
- prowadzenie ewidencji i nadzorowanie procedur całości zamówień publicznych, realizowanych przez Wójta,
- ewidencja inwestycji,
- zarządzanie budynkiem administracyjnym Urzędu oraz innymi obiektami kubaturowymi – remonty kapitalne, bieżące, konserwacja,
- uzgadnianie z kierownikami jednostek organizacyjnych zakresu remontów kapitalnych obiektów, organizacja przetargów, nadzór wykonawstwa,
- przygotowywanie i realizacja inwestycji i remontów,
- Nadzór nad realizowanymi inwestycjami w gminie,
- redagowanie i modyfikowanie stron internetowych gminy Chełmiec,
- koordynacja i uczestnictwo w działaniach na rzecz promocji i rozwoju gminy, prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z promocją, redagowanie wydawnictw promujących gminę Chełmiec,
- wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa lub zleconych przez Wójta Gminy