Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze – Referent ds. Świadczeń Rodzinnych.
Miejsce pracy: GOPS Chełmiec, ul. Marcinkowicka 6
Liczba wolnych miejsc: 1
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Wymagania:
🔹 Wykształcenie co najmniej średnie
🔹 Znajomość przepisów dotyczących świadczeń rodzinnych oraz kodeksu postępowania administracyjnego
🔹 Umiejętność pracy z dokumentami oraz w zespole
🔹 Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych
🔹 Sumienność, komunikatywność i odporność na stres
Zakres obowiązków:
Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie świadczeń rodzinnych
Obsługa dokumentacji i wniosków mieszkańców
Współpraca z instytucjami i organami administracji
Dokumenty należy przesyłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmcu, 33-395 Chełmiec, ul. Marcinkowicka 6, lub składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu, adres jak wyżej w terminie do dnia 18.02.2025 r. do godz. 15,00 (włącznie) w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: „ Nabór na stanowisko urzędnicze – referent ds. świadczeń rodzinnych”.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru dostępne są w siedzibie GOPS Chełmiec oraz w plikach dołączonych poniżej.
Zapraszamy do składania aplikacji!