POL_Chełmiec_COA.svg-2

Chcesz zgłosić nietypowy problem?

Napisz do nas postaramy się ci w tym pomóc!

Wydział Finansowo-Księgowy

POKÓJ NR 22

Kierownik

POKÓJ NR 22

Ewidencja majątku Urzędu Gminy

POKÓJ NR 22

Płace z tytułu wynagrodzeń

POKÓJ NR 22

Księgowość Urzędu Gminy

POKÓJ NR 22

Rozliczenia finansowe wydatków

Do zadań i kompetencji Wydziału Finansowo-księgowego należą w szczególności sprawy:

  1. Opracowanie projektu uchwały:
    • dotyczącej procedury uchwalania budżetu
    •  budżetowej
    •  wieloletniej prognozy finansowej
    •  programu współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi,
    •  zmian budżetu Gminy oraz zmian wieloletniej prognozy finansowej
    •  ustalenia wykazu  wydatków budżetowych, które  nie wygasają z upływem roku budżetowego
  2. Monitorowanie prawidłowego przebiegu wykonania budżetu,
  3. Weryfikacja planów finansowych gminnych jednostek organizacyjnych,
  4. Opracowanie informacji o przebiegu wykonania budżetu za pierwsze półrocze danego roku,
  5. Opracowanie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu,
  6. Przeprowadzanie kontroli gospodarczo-finansowych w jednostkach organizacyjnych oraz w jednostkach pomocniczych finansowanych z budżetu gminy,
  7. Kontrola oraz rozliczanie dotacji finansowych przyznawanych organizacjom pozarządowym,
  8. Sprawowanie kontroli nad należytym wykonywaniem obowiązków przez głównych księgowych jednostek organizacyjnych,
  9. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej dotyczącej obsługi bankowej Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy,
  10. Współpraca z bankami, ZUS, US .
  11. Prowadzenie księgowości Urzędu Gminy i Budżetu Gminy,
  12. Obsługa kasy Urzędu Gminy , jednostek organizacyjnych Gminy i Instytucji Kultury w zakresie przyjmowanych wpłat i dokonywanych wypłat gotówkowych,
  13. Ewidencja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia.
  14. Organizacja przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych oraz jej rozliczenie, zgodnie z przepisami prawa.
  15. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, finansowej oraz statystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  16. Prowadzenie centralnego rejestru umów.
  17. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa lub zleconych przez Wójta Gminy