Obóz sportowy w Wiśle

Wiadomości
...

W dniach 19-22 czerwca 2012r. 25 uczniów Szkoły Podstawowej w Rdziostowie wraz z opiekunami przebywało na obozie sportowym w Wiśle. Program wyjazdu był bardzo bogaty. Oprócz zajęć sportowych był czas na zwiedzanie i podziwianie uroków Beskidu Śląskiego.

W pierwszym dniu, gdy dotarliśmy do Ośrodka Sportowego START Polskiego Sportu Niepełnosprawnych w Wiśle,  po trudach podróży czekała na uczniów orzeźwiająca kąpiel i zajęcia na basenie. Po kolacji wyruszyliśmy do centrum miasta.

Program dnia drugiego był  bardzo napięty. Po śniadaniu udaliśmy się do Parku Wodnego Tropikana w Hotelu Gołębiewski. Po wodnych szaleństwach zjedliśmy obiad w tym hotelu. Po chwili odpoczynku wyruszyliśmy do Ustronia, aby zwiedzić Park Leśny. Najciekawszą atrakcją tego parku był pokaz lotu ptaków drapieżnych. Pełni wrażeń pojechaliśmy dalej. Na Równicy zobaczyliśmy bardzo oryginalną Restaurację  " Koliba pod Czarcim Kopytem" a potem mieliśmy czas na atrakcje na torze saneczkowym w Parku Rozrywki. Na kolację wróciliśmy do ośrodka. Potem mieliśmy zorganizowane ognisko, na którym gościliśmy Młodzieżową Kadrę Narodową Mężczyzn Polskiego Związku Bokserskiego z trenerem Zbigniewem Raubo na czele. Młodzi bokserzy przebywali na zgrupowaniu szkoleniowym przygotowując się do Mistrzostw Europy Kadetów w Sofii. Podzielili się oni swoimi opowieściami  jak zaczęła się ich przygoda z boksem. I tak upłynął dzień drugi.

Dnia trzeciego, korzystając ze słonecznej pogody, która towarzyszyła nam podczas pobytu, wyjechaliśmy kolejką linową na Górę Czantoria. Tam zwiedziliśmy Sokolarnię i dowiedzieliśmy się bardzo dużo o pracy sokolników. Potem mieliśmy czas na rozrywkę na torze saneczkowym. W tym dniu zwiedziliśmy również  Galerię Sportowych Trofeów Adama Małysza. Na obiad wróciliśmy do ośrodka. W drugiej części dnia były zajęcia na basenie, zawody sportowe i gry zespołowe, a po kolacji  dyskoteka.

W ostatnim dniu czekała na nas niespodzianka. W drodze powrotnej do domu zwiedziliśmy Skocznię im. Adama Małysza w Wiśle - Malince. Ku naszemu zaskoczeniu na skoczni odbywał się trening Kadry Narodowej Skoczków pod czujnym okiem trenera Łukasza Kruczka. Nasi uczniowie otrzymali  autografy od skoczków Kamila Stocha i Piotra Żyły. Pozdrowienia dla uczniów naszej szkoły napisał również sam trener. Nie zabrakło oczywiście pamiątkowego zdjęcia ze skoczkami. Pełni wrażeń wróciliśmy wieczorem do swoich domów. Kierownikiem obozu była pani Urszula Łabuda a opiekunami panie Marta Podobińska i Marta Gródek – Piotrowska oraz pan Grzegorz Bączek.

Podczas wyjazdu realizowane były działania profilaktyczne w ramach kampanii „Zachowaj Trzeźwy Umysł”.

Organizacja wyjazdu odbyła się dzięki dotacji z Gminy Chełmiec ze środków na realizację zadań z zakresu profilaktyki i rozwiązywaniu problemów alkoholowych, wpłatom rodziców a także dzięki dofinansowaniu Caritas Diecezji Tarnowskiej oraz innych sponsorów.

Pliki Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.