Uczniowie Szkoły Podstawowej w Krasnem Potockiem zrealizowali projekt: #Poznaj Polskę.

Wiadomości Edukacja
...

We wtorek 16 listopada uczniowie klas I-III oraz uczniowie klas IV– VIII wyruszyli na wycieczki do Krakowa. Celem było zwiedzanie Zamku Królewskiego na Wawelu oraz wizyta w Ogrodzie Doświadczeń. Na Wawelu zwiedziliśmy dziedziniec, Katedrę Wawelską mieszczącą groby królów i zasłużonych dla Polski postaci oraz Dzwon Zygmunta.  Następnie Traktem Królewskim przeszliśmy pod Sukiennice i do Kościoła Mariackiego. Cała ta trasa okraszona barwnymi opowieściami przewodników przeniosła wszystkich w dawne czasy państwa polskiego, uświadomiła ogromną rolę miasta Krakowa w budowaniu naszego dziedzictwa kulturowego. Po tej wspaniałej żywej lekcji historii zjedliśmy pyszny obiad w znanej krakowskiej restauracji u Babci Maliny, a następnie pojechaliśmy do miejsca wypełnionego magią baśni „Królewna Śnieżka”. W krakowskim Ogrodzie Doświadczeń w okresie zimowym pojawiła się po raz drugi przepiękna instalacja świetlna, tym razem o królewnie  Śnieżce i siedmiu krasnoludkach. W wieczornej ciszy błyszczącej setkami tysięcy kolorowych świateł przenieśliśmy się  do domku krasnoludków, do ich kopalni, do pałacu złej królowej. Podziwialiśmy też tańczącą światłami i muzyką choinkę oraz gubiliśmy się w labiryncie świateł. Przepiękna była ta podróż w czasie, najpierw w stare dzieje Polski, a potem w magiczny czas dziecięcych marzeń.

Pliki Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.