Praca

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu

Data publikacji: 2007-07-02
Termin składania ofert: 2007-07-23 15:00

Ogłoszenie naboru

Ogłoszenie o naborze

Lista kandydatów

Lista kandydatów

Wyniki naboru

Wyniki naboru


Specjalista ds. inwestycji i zamówień publicznych

Data publikacji: 2007-05-14
Termin składania ofert: 2007-06-08 15:00

Ogłoszenie naboru

Ogłoszenie o naborze

Lista kandydatów

Lista kandydatów

Wyniki naboru

Wyniki naboru


Inspektor ds. inwestycji i remontów

Data publikacji: 2007-04-25
Termin składania ofert: 2007-05-25 15:00

Ogłoszenie naboru


Urząd Gminy w Chełmcu
 NIP 734-25-43-486
 ul. Papieska 2,
 33-395 Chełmiec
 Tel. (018) 414 56 10 fax. (018) 414 56 43
 www.chelmiec.pl e-mail: sekretariat@chelmiec.pl

Chełmiec 25 kwietnia 2007

 

Wójt Gminy Chełmiec
Ogłasza konkurs
NA STANOWISKO INSPEKTORA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
w Urzędzie Gminy w Chełmcu ul. Papieska 2


Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe techniczne – kierunek budownictwo;
  2. Minimum 3-letni staż pracy;
  3. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
  4. Znajomość ustawy Prawo budowlane;

Wymagania dodatkowe:

  1. Mile widziane doświadczenie w pracy w zakresie zamówień publicznych;
  2. Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
  3. Znajomość Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
  4. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  5. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność.

Do zakresu zadań na tym stanowisku urzędniczym należeć będzie głównie:

  1. Przygotowanie dokumentacji technicznej i prawnej inwestycji i remontów w gminie Chełmiec, niezbędnej do wydania zezwolenia, łącznie z uzyskaniem zezwolenia na realizację zadania oraz uzyskania niezbędnych dokumentów do rozpoczęcia budowy;
  2. Nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez Urząd Gminy w Chełmcu;
  3. Prowadzenie dokumentacji technicznej związanej z realizacją inwestycji;
  4. Przygotowanie dokumentów do odbioru wykonanych robót i zakończenia procesu inwestycyjnego;
  5. Uczestnictwo w komisjach odbioru robót inwestycyjnych;
  6. Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (C.V.);
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopia dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie;
  4. kserokopia świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenia zawodowe,
  5. zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie związanym z rekrutacją,

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zamkniętej kopercie wraz dopiskiem: „Stanowisko inspektora ds. Inwestycji i Remontów” należy składać osobiście lub pocztą w:

Urzędzie Gminy Chełmiec
ul. Papieska 2 ,
33-395 Chełmiec
sekretariat - pok. 14

w terminie do dnia 25 maja 2007 r. godz. 15.00

Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.chelmiec.iap.pl oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Chełmcu.

Wójt Gminy Chełmiec

Bernard Stawiarski

Lista kandydatów

Lista kandydatów

Wyniki naboru

Wyniki naboru


Informatyk

Data publikacji: 2007-04-06
Termin składania ofert: 2007-04-30 00:00

Ogłoszenie naboru

Wójt Gminy Chełmiec
Ogłasza konkurs na stanowisko
INFORMATYKA

w Urzędzie Gminy w Chełmcu ul. Papieska 2

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie minimum średnie;
  2. co najmniej 3 letni staż pracy;
  3. doświadczenie i umiejętności w administrowaniu serwerami Unix;
  4. dobra znajomość środowiska NET Ware;
  5. znajomość zagadnień związanych z budową serwisów internetowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  2. rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność.

Do zakresu zadań na tym stanowisku urzędniczym należeć będzie głównie:

  1. administrowanie komputerami i siecią komputerową;
  2. usuwanie w miarę możliwości awarii sieci i urządzeń komputerowych oraz w zakresie oprogramowania komputerowego;
  3. wykonywanie obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji;
  4. instruowanie i szkolenie pracowników w zakresie obsługi komputerów i zainstalowanego oprogramowania;
  5. wykonywanie czynności związanych z bieżącym umieszczaniem i aktualizacją informacji na stronie internetowej Gminy Chełmiec i Biuletynie Informacji Publicznej,
  6. dokonywanie zakupu sprzętu i oprogramowania komputerowego według potrzeb,
  7. realizowanie projektów związanych z elektronicznym usprawnieniem funkcjonowania Urzędu i obsługi interesantów.

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (C.V.),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopia świadectwa potwierdzającego zdobyte wykształcenie,
  4. kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  5. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie związanym z rekrutacją,

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zamkniętej kopercie wraz dopiskiem: „Informatyk” należy składać osobiście lub pocztą w:
Urzędzie Gminy Chełmiec
ul. Papieska 2,
33-395 Chełmiec
sekretariat - pok. 14
w terminie do dnia 30 kwietnia 2007r.

Wójt Gminy Chełmiec
Bernard Stawiarski

Lista kandydatów

Lista kandydatów

Wyniki naboru

Wyniki naboru


Audytor wewnętrzny

Data publikacji: 2007-04-06
Termin składania ofert: 2007-04-30 00:00

Ogłoszenie naboru

Wójt Gminy Chełmiec
Ogłasza konkurs na stanowisko
AUDYTORA WEWNĘTRZNEGO
w Urzędzie Gminy w Chełmcu ul. Papieska 2

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe – kierunki prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, techniczne;
  2. posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
  3. znajomość zasad i metodyki audytu;
  4. znajomość powszechnie obowiązujących standardów kontroli i audytu;
  5. znajomość zasad rachunkowości, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych;
  6. wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego;

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość problematyki Unii Europejskiej i funduszy unijnych;
  2. znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizacji dokumentów;
  3. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  4. rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność

Do zakresu zadań na tym stanowisku urzędniczym należeć będzie głównie:

  1. opracowanie ‘Regulaminu prowadzenia audytu wewnętrznego’ zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy.;
  2. przygotowywanie rocznych planów audytu wewnętrznego, z uwzględnieniem analizy obszarów ryzyka;
  3. przeprowadzanie audytów wewnętrznych w Urzędzie Gminy, obejmujących w szczególności:
    1. ocenę funkcjonowania w zakresie gospodarki finansowej pod względem: legalności, gospodarności, celowości, efektywności, rzetelności, kompletności, dokładności, przejrzystości, jawności i terminowości,
    2. ocenę zgodności osiągniętych efektów z zadaniami,
    3. ocenę jakości działania komórek organizacyjnych Urzędu Gminy z punktu widzenia zapewnienia wykonania zadań Urzędu Gminy,
    4. ocenę przestrzegania terminów realizacji zadań i zaciągniętych zobowiązań,
    5. ocenę systemu wdrażania i przebiegu programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
  4. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych;
  5. przeprowadzanie czynności sprawdzających;
  6. opracowywanie i przedkładanie sprawozdań z wykonania rocznych planów audytu, zgodnie z zasadami określonymi ustawą o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy

Istnieje możliwość wykonywania w/w zadań audytora wewnętrznego w ramach umów cywilno-prawnych.

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (C.V.);
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopia dokumentu potwierdzającego zdobyte wykształcenie;
  4. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
  5. kserokopia świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenia zawodowe,
  6. zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie związanym z rekrutacją,
  7. w przypadku wykonywania zadań audytora wewnętrznego w ramach umów cywilno-prawnych - kserokopie dokumentów rejestrowych firmy (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, Regon, Nip)

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zamkniętej kopercie wraz dopiskiem: „Audytor Wewnętrzny” należy składać osobiście lub pocztą w:
Urzędzie Gminy Chełmiec
ul. Papieska 2,
33-395 Chełmiec
sekretariat - pok. 14
w terminie do dnia 30 kwietnia 2007 r.

Wójt Gminy Chełmiec

Bernard Stawiarski

Lista kandydatów

Lista kandydatów

Wyniki naboru

Wyniki naboru


Pliki Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Zaakceptuj i kontynuuj

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz: Polityka prywatności
Polityka Cookies