Specjalista ds. inwestycji i zamówień publicznych
Ogłoszenie naboru
Lista kandydatów
Wyniki naboru
Inspektor ds. inwestycji i remontów
Ogłoszenie naboru
Urząd Gminy w Chełmcu
NIP 734-25-43-486
ul. Papieska 2,
33-395 Chełmiec
Tel. (018) 414 56 10 fax. (018) 414 56 43
www.chelmiec.pl e-mail: sekretariat@chelmiec.pl
Ogłasza konkurs
NA STANOWISKO INSPEKTORA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
w Urzędzie Gminy w Chełmcu ul. Papieska 2
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe techniczne – kierunek budownictwo;
- Minimum 3-letni staż pracy;
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Znajomość ustawy Prawo budowlane;
Wymagania dodatkowe:
- Mile widziane doświadczenie w pracy w zakresie zamówień publicznych;
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
- Znajomość Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność.
Do zakresu zadań na tym stanowisku urzędniczym należeć będzie głównie:
- Przygotowanie dokumentacji technicznej i prawnej inwestycji i remontów w gminie Chełmiec, niezbędnej do wydania zezwolenia, łącznie z uzyskaniem zezwolenia na realizację zadania oraz uzyskania niezbędnych dokumentów do rozpoczęcia budowy;
- Nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez Urząd Gminy w Chełmcu;
- Prowadzenie dokumentacji technicznej związanej z realizacją inwestycji;
- Przygotowanie dokumentów do odbioru wykonanych robót i zakończenia procesu inwestycyjnego;
- Uczestnictwo w komisjach odbioru robót inwestycyjnych;
- Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
Wymagane dokumenty:
- życiorys (C.V.);
- list motywacyjny;
- kserokopia dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie;
- kserokopia świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenia zawodowe,
- zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie związanym z rekrutacją,
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zamkniętej kopercie wraz dopiskiem: „Stanowisko inspektora ds. Inwestycji i Remontów” należy składać osobiście lub pocztą w:
Urzędzie Gminy Chełmiec
ul. Papieska 2 ,
33-395 Chełmiec
sekretariat - pok. 14
w terminie do dnia 25 maja 2007 r. godz. 15.00
Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.chelmiec.iap.pl oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Chełmcu.
Wójt Gminy Chełmiec
Bernard Stawiarski
Lista kandydatów
Wyniki naboru
Informatyk
Ogłoszenie naboru
Wójt Gminy Chełmiec
Ogłasza konkurs na stanowisko
INFORMATYKA
w Urzędzie Gminy w Chełmcu ul. Papieska 2
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie;
- co najmniej 3 letni staż pracy;
- doświadczenie i umiejętności w administrowaniu serwerami Unix;
- dobra znajomość środowiska NET Ware;
- znajomość zagadnień związanych z budową serwisów internetowych.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność.
Do zakresu zadań na tym stanowisku urzędniczym należeć będzie głównie:
- administrowanie komputerami i siecią komputerową;
- usuwanie w miarę możliwości awarii sieci i urządzeń komputerowych oraz w zakresie oprogramowania komputerowego;
- wykonywanie obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji;
- instruowanie i szkolenie pracowników w zakresie obsługi komputerów i zainstalowanego oprogramowania;
- wykonywanie czynności związanych z bieżącym umieszczaniem i aktualizacją informacji na stronie internetowej Gminy Chełmiec i Biuletynie Informacji Publicznej,
- dokonywanie zakupu sprzętu i oprogramowania komputerowego według potrzeb,
- realizowanie projektów związanych z elektronicznym usprawnieniem funkcjonowania Urzędu i obsługi interesantów.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (C.V.),
- list motywacyjny,
- kserokopia świadectwa potwierdzającego zdobyte wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie związanym z rekrutacją,
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zamkniętej kopercie wraz dopiskiem: „Informatyk” należy składać osobiście lub pocztą w:
Urzędzie Gminy Chełmiec
ul. Papieska 2,
33-395 Chełmiec
sekretariat - pok. 14
w terminie do dnia 30 kwietnia 2007r.
Bernard Stawiarski
Lista kandydatów
Wyniki naboru
Audytor wewnętrzny
Ogłoszenie naboru
Wójt Gminy Chełmiec
Ogłasza konkurs na stanowisko
AUDYTORA WEWNĘTRZNEGO
w Urzędzie Gminy w Chełmcu ul. Papieska 2
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe – kierunki prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, techniczne;
- posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
- znajomość zasad i metodyki audytu;
- znajomość powszechnie obowiązujących standardów kontroli i audytu;
- znajomość zasad rachunkowości, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych;
- wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego;
Wymagania dodatkowe:
- znajomość problematyki Unii Europejskiej i funduszy unijnych;
- znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizacji dokumentów;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność
Do zakresu zadań na tym stanowisku urzędniczym należeć będzie głównie:
- opracowanie ‘Regulaminu prowadzenia audytu wewnętrznego’ zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy.;
- przygotowywanie rocznych planów audytu wewnętrznego, z uwzględnieniem analizy obszarów ryzyka;
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych w Urzędzie Gminy, obejmujących w szczególności:
- ocenę funkcjonowania w zakresie gospodarki finansowej pod względem: legalności, gospodarności, celowości, efektywności, rzetelności, kompletności, dokładności, przejrzystości, jawności i terminowości,
- ocenę zgodności osiągniętych efektów z zadaniami,
- ocenę jakości działania komórek organizacyjnych Urzędu Gminy z punktu widzenia zapewnienia wykonania zadań Urzędu Gminy,
- ocenę przestrzegania terminów realizacji zadań i zaciągniętych zobowiązań,
- ocenę systemu wdrażania i przebiegu programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
- sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych;
- przeprowadzanie czynności sprawdzających;
- opracowywanie i przedkładanie sprawozdań z wykonania rocznych planów audytu, zgodnie z zasadami określonymi ustawą o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy
Istnieje możliwość wykonywania w/w zadań audytora wewnętrznego w ramach umów cywilno-prawnych.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (C.V.);
- list motywacyjny;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego zdobyte wykształcenie;
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
- kserokopia świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenia zawodowe,
- zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie związanym z rekrutacją,
- w przypadku wykonywania zadań audytora wewnętrznego w ramach umów cywilno-prawnych - kserokopie dokumentów rejestrowych firmy (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, Regon, Nip)
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zamkniętej kopercie wraz dopiskiem: „Audytor Wewnętrzny” należy składać osobiście lub pocztą w:
Urzędzie Gminy Chełmiec
ul. Papieska 2,
33-395 Chełmiec
sekretariat - pok. 14
w terminie do dnia 30 kwietnia 2007 r.
Wójt Gminy Chełmiec
Bernard Stawiarski