Kierownik

Telefon: 18 548 02 24

Email: sekretariat@chelmiec.pl

Pokój nr 3


Do zadań i kompetencji Wydziału Promocji i Rozwoju należą w szczególności sprawy:

  • udział w opracowaniu strategii rozwoju gminy, wieloletniego planu inwestycyjnego, lokalnego planu rozwoju,
  • monitoring realizacji zapisów strategii rozwoju gminy, lokalnego planu rozwoju,
  • prowadzenie ewidencji i nadzorowanie procedur całości zamówień publicznych, realizowanych przez Wójta,
  • ewidencja inwestycji,
  • zarządzanie budynkiem administracyjnym Urzędu oraz innymi obiektami kubaturowymi – remonty kapitalne, bieżące, konserwacja,
  • uzgadnianie z kierownikami jednostek organizacyjnych zakresu remontów kapitalnych obiektów, organizacja przetargów, nadzór wykonawstwa,
  • przygotowywanie i realizacja inwestycji i remontów,
  • Nadzór nad realizowanymi inwestycjami w gminie,
  • redagowanie i modyfikowanie stron internetowych gminy Chełmiec,
  • koordynacja i uczestnictwo w działaniach na rzecz promocji i rozwoju gminy, prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z promocją, redagowanie wydawnictw promujących gminę Chełmiec,
  • wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa lub zleconych przez Wójta Gminy

Pliki Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Zaakceptuj i kontynuuj

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz: Polityka prywatności
Polityka Cookies