Sekretarz Gminy Chełmiec

Sekretarz Gminy Chełmiec

Artur Boruta

Sekretarz Gminy Chełmiec

Sekretarz gminy, siedzący za biurkiem, na którym znajdują się dokumnety oraz monitor

Nr pokoju: 16 (I-piętro) w Urzędzie Gminy Chełmiec
Godziny urzędowania: pn-pt.7.30-15.30
Telefon: 18 548 02 22
Adres: e-mail: aboruta@chelmiec.pl sekretarz@chelmiec.pl


Artur Boruta, urodzony w 1974 roku w Gubinie woj. lubuskie obecnie mieszka wraz z żoną w Tęgoborzy.

Z wykształcenia ekonomista, studia ukończył na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie w 1998 roku. Swoje kwalifikacje podnosił przez liczne szkolenia, kursy., m.in. w zakresie controllingu, doradztwa inwestycyjnego, systemu zarządzania ISO 9001:2000. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach prywatnych (pracował m.in. w firmie farmaceutycznej oraz handlowej z branży rtv i agd) oraz poprzez działalność gospodarczą prowadzoną na własny rachunek.
Zainteresowania:

  • wędrówki piesze po górach, jazda na rowerze, rolkach, łyżwach oraz nartach,
  • fotografia, modelarstwo, sport, podróże, akwarystyka, rynek kapitałowy

ZADANIA I KOMPETENCJE SEKRETARZA GMINY

SEKRETARZ  (SG)

  1. Do obowiązków Sekretarza należy w szczególności:
  2. Sekretarz kontroluje działalność poszczególnych stanowisk pracy w Urzędzie.
  3. Sekretarz zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu.
  4. Sekretarz Gminy zatrudniany jest przez Wójta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych.
    1. organizacja pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne, nadzór nad właściwym przepływem informacji publicznych, analiza warunków pracy w Urzędzie i podejmowanie inicjatywy w zakresie ich usprawnienia,
    2. nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz sprawnego obiegu dokumentów,
    3. organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy,
    4. nadzorowanie przestrzegania terminowego i rzetelnego załatwiania spraw klientów Urzędu,
    5. wdrażanie uchwał Rady i nadzór nad ich wykonaniem,
    6. nadzór nad ewidencją uchwał Rady i zarządzeń Wójta,
    7. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,
    8. nadzór nad prowadzeniem zbioru przepisów gminnych oraz udostępnianie ich do wglądu,
    9. inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
    10. zapewnienie obsługi prawnej Urzędu,
    11. koordynowanie i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami,
    12. nadzorowanie czasu pracy pracowników samorządowych,
    13. przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli (testament)
    14. wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta w ramach udzielonego upoważnienia.
  5. Współdziałanie z Radą i jej komisjami.
  6. Prezentacja nowoprzyjętych pracowników i zapoznanie ich ze wszystkimi przepisami regulaminowymi i porządkowymi dotyczącymi funkcjonowania Urzędu.
  7. Przedstawienie Wójtowi propozycji do powierzenia określonych czynności pracownikom.

Pliki Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Zaakceptuj i kontynuuj

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz: Polityka prywatności
Polityka Cookies