Stanowisko ds. Obsługi Rady Gminy i Komisji Rady

Stanowisko ds. Obsługi Rady Gminy i Komisji Rady

Telefon: 18 548 02 13

Email: radagminy@chelmiec.pl

Pokój nr 13


STANOWISKO DS OBSŁUGI RADY GMINY I KOMISJI RADY (BR)

Do zadań stanowiska d/s obsługi Rady i komisji Rady należy:

  • obsługa sesji Rady, posiedzeń komisji,
  • prowadzenie rejestru uchwał Rady, interpelacji i wniosków radnych,
  • sporządzanie i przechowywanie protokołów z obrad Rady i jej komisji,
  • rejestracja planów pracy Rady i jej komisji,
  • pomoc techniczna w organizowaniu spotkań radnych z wyborcami,
  • prowadzenie ewidencji osobowej radnych,
  • wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta RP, parlamentarnymi, samorządowymi, ławników do sądów powszechnych,
  • prowadzenie rejestru aktów prawnych stanowiących prawo miejscowe,
  • prowadzenie rejestru skarg na działalność organów gminy i kierowników jednostek organizacyjnych.
  • wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa lub zleconych przez Wójta Gminy

Pliki Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Zaakceptuj i kontynuuj

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz: Polityka prywatności
Polityka Cookies