Kierownik

Kierownik

Telefon: 18 414 56 14

Email: sekretariat@chelmiec.pl

Pokój nr 12


Do zadań i kompetencji Wydziału Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych należą w szczególności sprawy:

  1. ewidencjonowanie działalności gospodarczej,
  2. wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  3. obsługa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  4. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych
  5. prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników, dokształcaniem,
  6. prowadzenie rejestru skarg na działalność Urzędu i pracowników,
  7. prowadzenie archiwum akt pracowniczych obecnych i byłych pracowników Urzędu,
  8. ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, ewidencja wyjść i wyjazdów służbowych i prywatnych w godzinach pracy,
  9. przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
  10. zaopatrzenie w materiały i urządzenia biurowe, środki czystości,
  11. prowadzenie ewidencji ludności i przechowywanie dokumentów ewidencji (karty osobowe mieszkańców, ewidencja komputerowa),
  12. przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych i wydawanie decyzji w sprawach meldunkowych,
  13. przyjmowanie zawiadomień organów sądowych dot. prawomocnych wyroków ograniczenia wolności, praw publicznych,
  14. prowadzenie rejestru wyborców,
  15. sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców w zarządzonych wyborach i referendach,
  16. przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów tożsamości,
  17. wydawanie poświadczeń i zaświadczeń meldunkowych.
  18. pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji,
  19. prowadzenie ewidencji zbiorów danych osobowych,
  20. przestrzeganie i wdrażanie zasad wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych ,
  21. nadzór nad bezpieczeństwem danych, przeciwdziałanie dostępowi do systemu osób niepowołanych,
  22. podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia systemu zabezpieczenia danych,
  23. tworzenie kopii bazy danych,
  24. kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej sprzętu komputerowego, kasowanie i utylizacja sprzętu komputerowego, nie nadającego się do dalszego użytku,
  25. przekazywanie informacji publicznych do Biuletynu Informacji Publicznej,
  26. pomoc użytkownikom systemów informatycznych w tworzeniu nowych zbiorów danych bądź uzupełnianiu dotychczasowych.
  27. organizacja i koordynacja narad i spotkań Wójta,
  28. obsługa centrali telefonicznej, sprawy dotyczące łączności telefonicznej, zamawianie prasy,
  29. nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych.
  30. rejestracja pism wpływających i wysyłanych z Urzędu, przekazywanie korespondencji na stanowiska pracy, przyjmowanie korespondencji do wysyłki,
  31. prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
  32. przechowywanie dokumentów prawnych dotyczących organizacji Urzędu (statut gminy, regulamin organizacyjny, regulamin pracy itp. regulujących strukturę i organizację Urzędu),
  33. prowadzenie ewidencji wydawnictw książkowych zakupywanych do celów służbowych,
  34. ewidencjonowanie kontroli zewnętrznych,
  35. obsługa narad, spotkań,
  36. prowadzenie archiwum zakładowego,
  37. wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa lub zleconych przez Wójta Gminy,

Pliki Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Zaakceptuj i kontynuuj

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz: Polityka prywatności
Polityka Cookies